جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

مونتانا: یک مرد 57 ساله می‌گوید از اینکه پس از برخورد دوچرخه‌اش با یک خرس وحشی جان سالم به در برده، شگفت‌زده است

این مرد که معلم مدرسه است هر روز فاصله خانه تا مدرسه را که از یک مسیر جنگلی عبور می‌کرد، با دوچرخه رکاب می‌زد. اما برای نخستین بار در حالی که در مسیر سراشیبی قرار داشت، خرسی را مشاهده کرد که در حال عبور از عرض جاده بود.

او به شدت ترسیده بود اما همه چیز آنقدر سریع اتفاق افتاد که حتی نتوانست ترمز کند. به این ترتیب، دوچرخه پس از برخورد با  خرس واژگون شد و این مرد مقابل خرس روی زمین افتاد. شاهدان عینی می‌گویند: خرس وحشی بر خلاف تصور همگان  از کنار مرد عبور کرد و به راه خود به سمت جنگل ادامه داد.

مکالمه تلفنی  کودک 11 ماهه

لندن: مکالمه تلفنی یک کودک 11 ماهه به مادرش کمک کرد تا از مرگ نجات پیدا کند. ماجرا زمانی اتفاق افتاد که مادربزرگ او طبق عادت همیشگی به خانه آنها تلفن زد تا با دخترش صحبت کند.

اما بر خلاف هر روز به جای دختر 20 ساله‌اش، نوه 11 ماهه او تلفن را برداشت. این در حالی بود که مادر این کودک روی زمین افتاده بود و قادر نبود پاسخ تلفن را بدهد.

این کودک 11 ماهه که به سختی کلمات را ادا می‌کرد، پس از برداشتن تلفن برای اینکه مادربزرگش را متوجه کند مشکلی برای مادرش پیش آمده، چند بار کلمه مادر را تکرار کرد.

مادربزرگ هم که نگران حال دخترش شده بود و از سویی دیگر در شهر دیگری زندگی می کرد، برای با خبر شدن از حال او با اورژانس تماس گرفت. ماموران اورژانس پس از رفتن به خانه این زن او را در حالی پیدا کردند که بر اثر سکته قلبی بیهوش شده بود.

توبیخ برای انجام کار تعریف نشده

میشیگان: کارمند ارشد یک اداره پس از اینکه از شکایت‌های مکرر مراجعه کنندگان  در مورد وضعیت نابسامان سرویس‌های بهداشتی اداره به ستوه آمد، خودش دست به کار شد تا سرویس‌های بهداشتی را تمیز کند.

هر چند این اقدام او در نگاه اول جالب به نظر می‌رسید اما او به خاطر این اقدام درخواست پاداش کرد.

این مرد گفت که 45 دقیقه از زمان کار را صرف تمیز کردن سرویس‌های بهداشتی کرده و به همین دلیل اداره باید برای او پاداش در نظر بگیرد.

این در حالی است که رئیس اداره بر خلاف نظر او، این کارمند را توبیخ کرد. به گفته رئیس، کارمندش از ساعت کاری برای انجام اموری غیر از وظایف تعریف شده استفاده کرده است و او علاوه بر توبیخ باید جریمه هدر دادن زمان کاری را نیز بپردازد.

کارمندان اداره معتقدند که این جریمه باعث خواهد شد تا سایر کارمندان دیگر انگیزه‌ای برای جلب رضایت مراجعه کنندگان نداشته باشند.

ازدواج بیست و پنجم

نپال: مردی که برای بیست و پنجمین بار ازدواج کرده، امیدوار است که ازدواج تازه او با خوشبختی همراه باشد.

این مرد 49 ساله می‌گوید که از 24 ازدواج گذشته خود تنها 9 ازدواج را به یاد دارد و حتی نام خیلی از همسرانش را فراموش کرده است. 

این در حالی است که او پس از جدایی از بیست و چهارمین همسرش اعلام کرده بود که دیگر هیچگاه ازدواج نمی‌کند چون اصولا در ازدواج بدشانس است.

یک سال اختلاف برای دوقلو‌ها

لندن: دوقلویی که با فاصله یک ساعت از یکدیگر به دنیا آمده‌اند، با فاصله یک سال به مدرسه خواهند رفت.

پدر و مادر این دوقلوها می‌گویند یکی از نوزاد‌ها ساعت 11:30 شب و نوزاد دیگر در
30 دقیقه بامداد به دنیا آمده است، اما از آنجایی که نوزاد دوم در روز دیگری متولد شده باید یک سال دیرتر به مدرسه برود.

کد خبر 63151

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز